Дата зміни інформації:

Хоменко А.Н. “ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ “

IV курс бакалавр, факультет фізики, математики та інформатики
Науковий керівник:
Медведєва М.О., кандидат педагогічних наук, доцент
Уманський державний педагогічний університет
імені Павла Тичини

Мобільні телефони – це невід’ємний аксесуар життя сучасної людини. За даними дослідження, яке провела компанія LEAD9 у лютому 2018 року, 85% українців користуються смартфонами. А 91% їх власників скачують та встановлюють додатки, що доводить, що смартфон це не просто дорога іграшка, а справді дуже корисна річ. Вони змогли замінити і будильник, і календар, і ще дуже багато чого.
Зараз телефони стали дуже корисними в освіті. Мобільне навчання – це навчання яке може здійснюватися людиною незалежно від місця її перебування і при використання нею портативних пристроїв. Ця технологія може використовуватися як додатково до основного навчання, так і самостійно (самонавчання).
Переваг мобільного навчання чимало. Найголовніша з них – це можливість навчатися в будь-який час та в будь-якому місці, це дозволить, наприклад, проводити більше часу на свіжому повітрі або навчатися за своїм графіком. Компактність мобільних пристроїв є безумовною перевагою, тому що людині не доведеться носити з собою безліч зайвих предметів, наприклад, при вивченні мов потрібно мати словники, які успішно може замінити телефон. Ще однією перевагою є підвищена інтерактивність навчання. За допомогою телефону людина має постійний доступ до матеріалів, потрібних їй.
Під час виробничого навчання людина може вчасно скористатися мобільним телефоном, щоб вирішити швидко та правильно проблему. Мобільне навчання також сприяє підвищенню рівня грамотності, розвитку мислення і участі у навчанні старшого покоління.
Але мобільне навчання має і достатньо недоліків. Так як це воно може відбуватися в будь-якому місці та в будь-який час, то можна припустити, що навколо людини, що навчається, можуть бути предмети і явища, що можуть її відволікати, тобто у неї буде мала концентрація.
Ще однією проблемо можна вважати відсутність у людей, що навчаються, добре розвинених навичок самоконтролю та самоуправління власною пізнавальною діяльністю.
Також проблемою можна вважати доступність та вартість мобільних телефонів. Проблема оцінювання людей, що навчаються, поза навчальними закладами, також дуже актуальна.
Є ще низка технічних проблем. Таких як можливості підключення до мережі і термін дії заряду батареї, розмір екрану і ключовий розмір, можливість авторів відобразити матеріали навчання для мобільних телефонів, велика кількість стандартів, розмірів екранів і операційних систем.
В наш час багато придумано для полегшення життя, мобільне навчання одне із яскравих прикладів. Хоча разом з великою кількістю переваг спостерігається чимала кількість недоліків, та в нашому світі все доволі швидко змінюється.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Семеріков С. О. Мобільне навчання: історія, теорія, методика / С. Семеріков, І. Теплицький, С. Шокалюк // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2008. – №6. – С. 72–82 ; 2009. – №1. – С. 96–104.
2. Хуторской А. В. Дистанционное обучение и его технологии // Компьютерра. – 2002. – № 36. – С. 26-30.
3. Герасименко І. В. Система підтримки дистанційного навчання, як складова інформаційного середовища ВНЗ / Герасименко І. В. // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей – Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип.40. – Ч.4. – С. 22-30.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *