Дата зміни інформації:

Боярко І.В. “ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ GOOGLE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ”

ІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Медведєва М.О., кандидат педагогічних наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

 

Нині, тема використання хмарних технологій дуже актуальна. Оскільки, наше життя вже не можливо уявити без інформаційно-комунікаційних технологій. І прогрес не стоїть на місці, кожного дня розробляються нові пристрої та додатки в ІКТ сфері для поліпшення життя людей. З появою хмарних технологій користувачеві надається можливість  змінювати вміст сайту, розміщувати фото, відео.Освіта в свою чергу потребує змін, учні змінились, потрібно і вчителям змінюватись. З допомогою мережевих технологій це можна зробити зручно і швидко.

Термін «хмарні технології» почали використовувати із-за зображення хмари при позначенні глобальної мережі. Хмарні технології – це спосіб надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в Інтернеті [1].

Найбільш зручними у користуванні для вчителя й учнів є сервіси Google (американська публічна транснаціональна корпорація, яку заснували 1998 року аспіранти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін) та хмарні додатки GoogleApps [2]. Ці додатки чудово підійдуть для шкіл, університетів та коледжів. Головною перевагою GoogleAppsє простота в використанні, з цими додатками розбереться навіть вчитель який не дуже володіє знаннями роботи з комп’ютером. З хмарними додатками від Googleвчителі й учні завжди перебувають на зв’язку, при роботі з сервісами дані автоматично зберігаються, а робота ведеться через інтернет. Тобто для роботи з додатками не обов’язково мати настільний комп’ютер, достатньо буде телефону або планшета.Найбільш поширеним пакетом програм для навчання від Googleє GoogleAppsEducationEdition. GoogleAppsEducationEdition – це набір Web-програм, які надають вчителеві та учням інструменти для ефективного навчання.Основними компонентамиGoogleApps якими користуються вчителі і учні є: сайти Google, календар Google, Gmail, Googleдиск, GoogleDocs.

Сайти Google – це Web-додаток, з допомогою якого вчитель або й учні з легкістю можуть створити власний сайт.

Календар  Google – призначення цієї технології дуже просте, вчитель може планувати захід і відразу розсилати запрошення.

Googleдиск – хмарне сховище даних, користувачі можуть зберігати свої дані і не хвилюватись, що ці дані втратять.

GoogleDocs – цей додаток використовується для спільного створення та редагування документів.

Плюси GoogleApps:

  • для роботи в кожному з додатку достатньо мати один акаунт;
  • безкоштовність сервісу;
  • зрозумілий інтерфейс для користувача;
  • збереження даних у хмарі;
  • групова робота з документами;
  • доступність з будь-якого пристрою.

Для того щоб розпочати роботу з GoogleApps потрібно зареєструвати і підтвердити доменне ім’я навчального закладу. Після проходження процесу реєстрації ми отримаємо доступ до всіх переваг GoogleAppsEducationEdition.

На даний момент, використання хмарних технологій в навчанні найбільш ефективний спосіб співпраці вчителя та учнів. Якщо кожна зі шкіл нашої країни буде використовувати переваги хмарних технологій, то ефективність навчання буде на високому рівні.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Хмарні технології – що це таке? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.multitest.ua/uk/blog/oblachnye-texnologii-chto-eto-takoe/.
  2. Google [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Google.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *