Дата зміни інформації:

Строкова М.А. “ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ”

ІІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Усатюк Я.В.  викладач кафедри інформатики і ІКТ

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

 

Не так давно ми використовували різні накопичувальні пристрої для того щоб зберігати потрібну нам інформацію. Але з часом вони переповнялися , або губилися. А зараз ми публікуємо всю особисту інформацію в Інтернет мережах, користуємося хмарними сервісами, купою додатків і відмовляємося існувати без віртуальної реальності.

Великим досягненням людства було створення хмарних технологій. Хмара – це модель надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в Інтернеті. Раніше, щоб використати якусь програму, вам треба було встановити і запустити її. Тепер же ви можете зайти на сайт компанії і відразу почати працювати з усіма даними і ресурсами, які вам потрібні. Це дуже зручно, тому що до хмари може під’єднатися велика кількість людей, та за потреби вносити свої зміни.

Хмарні технології також активно використовують і в школах. Вчителі використовують ці технології для дистанційного навчання, розповсюдження інформації серед учнів, або для позакласної чи методичної роботи. При цьому реалізуються певні задачі: отримання оперативної інформації, миттєва комунікація із колегами або учнями (відбувається оптимізація часу навчального процесу), поширення власного досвіду, підвищення кваліфікації, ознайомлення із передовим досвідом вчителів.

Хмарні технології дуже сильно змінили дистанційну самоосвіту вчителів. Від складання величезних паперових «папок» самоосвіти вони перейшли до хмарних технологій. Вчителі дистанційно навчаються приймаючи участь у вебінарах, майстер-класах, відвідуючи сайти МОН, МАН, преси («Дистанційна Академія» видавництва «Основа», «Osvita.ua» та інші) або блоги інших вчителів.

Головними перевагами таких технологій є:

  • не потрібні великі обчислювальні потужності ПК – по суті будь який смартфон, планшет і т.д., при відкритті вікна браузера отримує величезний потенціал.
  • певний рівень безпеки;
  • висока швидкість обробки даних;
  • Ваш власний вінчестер не наповнюється – всі дані зберігаються в мережі.

Хмарні технології є дуже простими в використанні, вони дають безмежний простір для збереження інформації, саме тому вони є корисними як для вчителів так і для учнів.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах. Сабліна М.А. -http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/4116/1/M_Sablina_OD_7_IS.pdf–електронний ресурс.
  2. Хмарні технології-що це таке?- http://catcut.net/RtFA -електронний ресурс.
  3. Морзе Н.В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? / Н.В. Морзе // Комп’ютер у школі та сім’ї. – №6 (86). – 2010. – С.10-14.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *