Дата зміни інформації:

Файзулаєва  Зумрад,  Ібрайимова Ділафруз “ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ САМООСВІТИ, САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ”

Природничо-географічний факультет, 1 курс

Науковий керівник:

 Бойко І.С.,  викладач-стажист

   Уманський державний педагогічний університет

 імені Павла Тичині

 

Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина, обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг».

Загальною перевагою для всіх користувачів хмарних технологій є те, що отримати доступ до «хмари» можна не лише з ПК чи ноутбука, але також з нетбука, смартфона, планшета, тому що головною вимогою для доступу є наявність Інтернету, а для роботи програмного забезпечення «хмари» використовуються потужності віддаленого серверу; споживачі використовують програми без їх установки. Слід зазначити, що доступ до хмари можуть мати одночасно тисячі людей, що мають права доступу.

Гаррет Ріттер   керівник відділу мистецтва в англійській школі Уїллоу, який у 2013 році отримав престижну премію Пірсона за видатне використання технологій під час уроків, підкреслює, що навіть у простому сучасному смартфоні закладено набагато більше комп’ютерної потужності, ніж у космічному кораблі, що доставив першу людину на Місяць [1].

На уроках хімії та основ здоров’я  під час виконання короткотривалих проектів учні використовують смартфони, планшети, ноутбуки для пошуку в мережі Інтернет інформації, малюнків, які ілюструють виступ їхньої групи перед класом. За відсутності підручників в смартфонах та планшетах використовується їх електронна версія. Учні навчаються усвідомлено використовувати цифрові технології [2].

Таким чином, хмарні технології спричинили справжню революцію в освіті, спонукають учнів та вчителів до самоосвіти і самовдосконалення.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Литвинова С. Г. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи / С. Г. Литвинова. – Київ, 2016. – (Методичний центр інформаційних технологій в освіті.).
  2. Сабліна М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах / М. А. Сабліна., 2017. – (3; 7).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *