Дата зміни інформації:

Алека Д.О. “MOODLE ЯК ЧАСТИНА СТУДЕНТСЬКОГО НАВЧАННЯ”

ІІ курс, факультет фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:

Медведєва М.О., кандидат педагогічних наук, доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

 

Дистанційне навчання набуває все більшої популярності в світі. Багато університетів долучаються до навчання студентів дистанційно, створюються центри дистанційної освіти. Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій [1].

Moodle є одним  з основних навчальних платформ які допомагають студентам навчатися. Moodle – навчальна платформа призначена для об’єднання педагогів, адміністраторів і учнів (студентів) в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища [2]. В Moodle є набір функцій які допомагають студентам та педагогам: оцінювання; обмін повідомленнями з вчителем; календар подій; он-лайн тестування та олімпіади; завантаження файлів; новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група); Вікі; дискусійні форуми; журнал оцінок; здача навчальних робіт.

Основні позитивні характеристики  Moodle, які дали змогу стати визнаним лідером серед навчальних технологій  цього типу:

  1. Розширена функціональність (викладення матеріалів, перевірка знань, вмінь та навичок, аналіз активності студентів, простота оновлення контенту; можливість створення копій).
  2. Низька вартість впровадження,сама система безкоштовна, відсутні обмеження за кількістю ліцензій на учнів (студентів) та підтримуваних курсів.
  3. Витрати на впровадження системи, розробку курсів і супровід – мінімальні, вони не потребують спеціальних технічних знань.
  4. Наявність вбудованих засобів розробки та редагування навчального контенту, інтеграції різноманітних освітніх матеріалів різного призначення та підтримка міжнародного стандарту SCORM – основи обміну електронними курсами, що забезпечує перенесення ресурсів в інші системи (з інших систем).
  5. Модульність – наявність в навчальних курсах набору блоків матеріалу, які можуть бути використані в інших курсах.
  6. Зручність та простота використання, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та технологія навчання .
  7. Наявність веб-сайту moodle.org, який виступає в ролі централізованого джерела інформації, дискусій та співпраці серед користувачів Moodle – системних адміністраторів, викладачів, дослідників, проектувальників і, звісно, розробників. Подібно Moodle, сайт постійно розвивається, щоб забезпечувати потреби суспільства [4].

У платформі Moodle студенти мають доступ до:

  • перегляду результатів проходження дистанційного курсу;
  • перегляду результатів проходження тесту;
  • спілкування з викладачем через чат;
  • використаннянагадувань про події у курсі;
  • групової роботи;
  • навчальних матеріалів;
  • завантаження файлів з виконаними завданнями.

Для того, щоб попрацювати з будь-яким ресурсом, студенту достатньо зайти в систему Moodle під своїм логіном і паролем, знайти потрібний навчальний курс, записатися на нього, відкрити (завантажити) необхідний ресурс [3]. Система Moodle була створена для дистанційного навчання, але з часом стало видно, що її можна використовувати в процесі денної форми навчання.

Отже, застосування  нових технологій  дає змогу студентові підвищити свій рівень знань та зацікавлення до навчального процесу.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.https://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13

2.https://uk.wikipedia.org/wiki/Moodle.

3.https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/6789/516/1/vykorystannia_systemy_dystantsiinoho_navchannia_moodle_v_navchalnomu_protsesi.pdf

  1. http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *