Дата зміни інформації:

Дадішов Рахман, Рахматиллаєва Дільфуза”ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ”

Природничо-географічний факультет

Науковий керівник:

Бойко І.С.,  викладач-стажист

Уманський державний педагогічний університет

 імені Павла Тичини

 

Інформаційні технології є невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах революційних змін вимагає й система навчання. Звідси можна сказати, що актуальність даного питання має місце у сучасному освітньому середовищі, адже нині якісне викладання дисциплін не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та Інтернет [1].

Використання ІКТ дає можливість вирішувати такі актуальні питання:

  • використовувати у навчанні здобутки новітніх інформаційних технологій;
  • удосконалювати навички самостійної роботи студентів в інформаційних базах даних, мережі Інтернет;
  • інтенсифікувати освіту, поліпшити засвоєння студентами знань, зробити процес навчання цікавішим і змістовнішим.

Використання ІКТ в комплекті з традиційним підручником сприяє наступному:

  • забезпечує особистісно-орієнтований та диференційований підхід у навчанні;
  • забезпечує реалізацію інтерактивного підходу (постійне спілкування з ПК, постановка запитань, які цікавлять студентів та отримання відповідей на них);
  • підвищує пізнавальну активність студентів за рахунок різноманітної відео та аудіо інформації;

Існуючі недоліки та проблеми застосування ІКТ:

  • відсутність наявного програмного забезпечення;
  • відсутність комп’ютера в домашньому користуванні учнів і вчителів, відповідно потрібен додатковий час для самостійних занять у комп’ютерних класах;
  • додаткові вимоги до вчителя для підготовки до заняття, на якому використовуються комп’ютери;
  • не вистачає комп’ютерного часу на всіх [2].

Прикладом успішної реалізації ІКТ стала поява Інтернету – глобальної комп’ютерної мережі з її практично необмеженими можливостями збирання та збереження інформації, передавання її індивідуально кожному користувачеві.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Використання соціальних медіа на уроках. – [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http//osvita.ua.
  2. Морзе Н.В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? / Н.В. Морзе // Комп’ютер у школі та сім’ї. – №6 (86). – 2010. – С.10-14.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *