Дата зміни інформації:

Долотцева Д. С. “МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН”

студентка 2-го курсу магістратури

спеціальності «Середня освіта (інформатика)»

Інститут неперервної освіти

Науковий керівник

  Кузьміна Н.М., кандидат фізико-математичних наук,

професор кафедри теоретичних основ інформатики

 

В освіті України склалась ситуація, яку можна охарактеризувати як розвиток нового освітнього середовища, необхідними складовими якого на всіх рівнях (від учня до управління навчальним закладом і системою освіти) є інформаційні технології [1].

Використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР) забезпечує виконання кількох важливих дидактичних функцій:

  • засіб зберігання і відтворення змісту навчання;
  • засоби унаочнення навчального матеріалу – моделі об’єктів вивчення;
  • середовище і засоби діяльності учнів над моделями об’єктів вивчення;
  • засоби організації управління навчальним процесом [2].

Електронні освітні ресурси є складовою частиною навчально-виховного процесу, мають навчально-методичне призначення та використовуються для забезпечення навчальної діяльності вихованців, учнів, студентів і вважаються одним з головних елементів інформаційно-освітнього середовища [3].

Під час написання магістерської роботи було створенно  веб-сайт «Відкриті освітні електронні ресурси» [6].

За допомогою даного сайту користувачі мають змогу ознайомитися з основними характеристиками відкритих освітніх ресурсів, їх класифікацією, прикладами використання під час дистанційного навчання інформатичних дисциплін, презентаціями уроків «Відкриті освітні електронні ресурси»  та  «Сучасні технології дистанційного навчання»,  «Огляд українських та зарубіжних Web-ресурсів. Web-енціклопедії.».

Підготовка  учителів інформатики до використання освітніх відкритих ресурсів повинна бути наскрізною і здійснюватись як в процесі вивчення інформатичних дисциплін, так і шляхом впровадження відповідних спецкурсів та спецпрактикумів. Саме така підготовка дає змогу сформувати у майбутнього вчителя відповідні уміння й навички щодо використання освітніх відкритих ресурсів.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1.Ботт Эд. Разработка веб-сайтов. – М., 2004.

2.Биков В.Ю., Лапінський В.В. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення // Комп’ютер у школі та сім’ї. – №3 . – 2012. С. 3–6.

3.Гуржій А. М. Теоретичні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. М. Гуржій // Педагогічна і психологічна науки в Україні. Збірник наукових праць до 15-річчя АПН України у 5 томах. / Том 5. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – К. : “Педагогічна думка”, 2007. – 392 с.

4.Лещев Д. Створення інтерактивного Web-сайту. Навчальний курс. – С.-Пб., 2003.

5.Стеценко Г. В. Методика використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики :автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання» / Г.В.Стеценко. – Київ, 2010. – 17 с.

6.https://sites.google.com/view/oer-edu-ua [електронний ресурс]

 7.https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Сайти_Google [електронний ресурс]

  8.http://edufuture.biz/index.php?title=Етапи_створення_веб-сайтів [електронний ресурс]

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *