Дата зміни інформації:

НЕОБХІДНІСТЬ РОЗРОБКИ СЕРВІСУ З ПРОДАЖУ ВНУТРІШНЬО-ІГРОВИХ ЦІННОСТЕЙ В КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРАХ

СИНЯК Д.А.

студент ІІ курсу магістратури, факультету інформаційно-комп’ютерних технологій

Науковий керівник: Вакалюк Т.А.

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри інженерії програмного забезпечення

Державний університет «Житомирська політехніка»

Пройшли ті часи, коли розробники ігор заробляли на продажу компакт-дисків з іграми. Звичайно і сьогодні продаж ліцензії на гру приносить розробникам певний дохід. Але в даний час основним джерелом доходу виробникам ігор приносить сама гра. А точніше – монетизація ігрового процесу.

Більшість ігор сьогоднішнього дня дозволяють прокачувати ігрового персонажа безкоштовно. Але, для тих, кому дуже хочеться отримати додаткове перевагу, обов’язково в грі передбачається платний варіант розвитку ігрового персонажа. І, не дивлячись на досить високу вартість в реальних грошах, ця послуга користується високим попитом. Прямо зараз є величезна кількість геймерів по всьому світу, які щодня вкладають в гру сотні доларів. Ви навіть не уявляєте наскільки таких гравців багато. В ігровому середовищі таких гравців називають донатерами. [1]

Однак, в деяких іграх, ймовірно для вирівнювання балансу, покупка ігрових цінностей обмежена. Наприклад не можна просто взяти і за реальні гроші купити Аден в Lineage II, або тим більше не можна купити відразу прокачаний ігровий аккаунт з 25 ратушею в Rise of Kingdoms.

Але сьогодні, як і багато років тому працював один з основних принципів економіки. В даному випадку принцип можна назвати «принципом ігрової економіки»: попит народжує пропозиція. Саме тому зараз в мережі з’явилося безліч сайтів, які пропонують придбати ігрові цінності за реальні гроші.

Хмарний геймінг є галуззю що змінює ігрову індустрію. В даний час існує два основних типи хмарного геймінгу: хмарний геймінг, що базується на стримінгу потокового відео і хмарного геймінгу на основі стримінгу потокового файлу. Хмарний геймінг покликаний забезпечити кінцевим користувачам пряму здатність грати ігри на різних пристроях без затримок залежних від начинки пристрою.[2]

Хмарний, онлайн та звичайний геймінг це ті сфери які побудовані в сучасності на купівлі-продажу не тільки ігор, а й ігрових предметів, цінностей, і попит на це тільки зростає. Також є частина людей, які відразу хочуть купити аккаунт із певний рівнем, і це те що задовольнять сервіси продажу ігрових цінностей, адже це одні із важливих цінностей купівлі-продажу.

Також вадливим аспектом є локалізація даного сервіс, щоб він охоплював тільки ті ігрові цінності тих ігор які найпоширеніші та най рентабельні в тій локації на яку він орієнтовний, тобто максимальна націленість на потенційного користувача.

А з використанням готового сервісу для продажу ігрових цінностей,можна охопити певну аудиторію користувачі, покращити процес купівлі-продажу, задовольнити попит гравців. Саме тому проблема розробки сервісу з продажу ігрових цінностей є актуальною і потребує все більшого дослідження.

 

Список використаних джерел:

  1. ru. 2020. Продажа Игровых Ценностей. Рейтинг Проверенных Сайтов. — GURUGAMER. [Електронний ресурс]. URL: <https://www.gurugamer.ru/news/prodazha-igrovyh-cennostei-reiting-proverennyh-saitov-26.html>
  2. wikipedia.org. 2020. Хмарний Геймінг. [Електронний ресурс]. URL: <https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B3%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B3> [Accessed 4 December 2020].

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *