Дата зміни інформації:

ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ІНФОРМАТИКИ

ЧЕРНЕГА А.В., СИСОЄВА А.М.

студентки 4 курсу, факультету фізики, математики та інформатики

Науковий керівник: Паршукова Л.М.

старший викладач  кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій

Уманський державний педагогічний університет

 імені Павла Тичини

Все життя людина пізнає світ, вчиться чогось нового. В дорослому віці – через навчання, працю, тоді коли маленька дитина пізнає все граючись, чим робить певні важкі речі зрозумілішими для себе. Гра цікава для дитини, адже вона являється частиною дитячої реальності, того що вона сама створює.

Уроки інформатики, являються цікаві для учнів, де вони можуть використовувати такі цікаві для них технічні засоби, як комп’ютери, смартфони тощо. Методика навчання інформатики відрізняється своїм проведенням від інших дисциплін більшою кількістю використовуваних технічних засобів для зацікавлення пізнавальної діяльності учнів.

Феномен гри досліджувався в різні періоди вітчизняними та зарубіжними філософами, педагогами, психологами: Н. Аникеєва, Н. Бартишенкова, В. Ворошилов, І. Зимня, П. Підкасистий, С. Шмаков та ін.[1].

Гра допомагає краще розуміти, засвоювати матеріал учнями, вона являється однією з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини. В домішку зі звичайним освітнім процесом, може давати високі досягнення в навчальній пізнавальності учнів.

Дуже важливо підбирати підходящі до віку дитини ігри, зрозумілі та доступні, що можуть показати та подати даний вивчаючий матеріал в роз’ясненій формі учням. Найголовніше зацікавити, розвити високий інтерес в учня до предмету та виконати освітню, розвивальну та виховну мету.

Проведення таких нестандартних уроків буде корисно не лише для учнів, але й для викладачів, адже розробка такого виду діяльності допомагає в розвитку вчительських творчих та професійних здібностей.

Важливим етапом підготовки педагога до даного нестандартного заняття є визначення чітких цілей та підготовка елементів гри з напрямком до цієї цілі. Окрім мети кращого засвоєння знань, має стояти ціль організувати дітей до дружньої командної роботи. В завданнях має продумуватись мета допомоги сильніших дітей слабшим, виконання завдань разом, почуття підтримки та довіри.

Використання інтерактивних завдань вкладає в собі учнівство між собою всередині колективу, учні мають навчати учнів. Дані завдання в результаті мають призвести до кращого засвоєння та відтворення знань, згуртування в колективі, формування злагодженості дії.

Список використаних джерел:

  1. Князюк С. І. Гра як один із засобів розвитку творчих здібностей, контролю знань та умінь на уроках інформатики. Актуальні питання методики навчання інформатики. Житомирський державний університет імені Івана Франка. URL: http://eprints.zu.edu.ua/21096/1/KniaziukAPSI2016.pdf

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *