Дата зміни інформації:

ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕСТУВАННЯ В GOOGLE CLASSROOM

МЕЛЬНИК Р. В.

студентка І курсу, факультету фізики, математики та інформатики

Науковий керівник: Медведєва М.О.

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Останнім часом освітяни потребують більш прості і функціональні інструменти для реалізації дистанційної форми навчання і взагалі освітнього процесу. Можна відмітити те, що більшість закладів освіти в інших країнах створюють власні платформи для підтримки освітнього процесу. Кожний заклад освіти розробляє власні платформи відповідно до потреб цього закладу, видозмінюючи вихідний код. Найчастіше використовують безкоштовні платформи освіти, які створені програмістами і працюють за рахунок інтеграції реклам. Однією з таких платформ є безкоштовний вебсервіс Google Classroom.

Google Classroom – безкоштовний вебсервіс, створений Google для навчальних закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань без паперовим шляхом. Основна мета сервісу – прискорити процес поширення файлів між педагогами та здобувачами освіти. Може використовуватися вчителями та учнями у школах, або у закладах вищої освіти викладачами та студентами [1].

Google Classroom об’єднує в собі: Google Drive для створення і обміну завданнями, Google Docs, Sheets and Slides для їх написання, Gmail для спілкування, Google Calendar для розкладу та інші вебсервіси.

Здобувачі освіти можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з сайту закладу освіти. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди подається робота, яку оцінює викладач. Педагог може відстежувати прогрес кожного здобувача освіти, а після оцінки його роботи, повернути її, супроводжуючи коментарями [1].

На платформі Google Classroom  при створенні власного курсу є багато різних функцій :

  • організація запису учнів на курс;
  • розподіл необхідного матеріалу для навчання;
  • розробка завдань(під’єднання фото та медіа файлів);
  • проведення оцінювання роботи учасників курсу;
  • спілкування учнів.

Щоб організувати тестування на даній платформі, прикладати зусиль багато не потрібно. Інтерфейс при створенні тесту легкий і зрозумілий [3].

Форма для створення тесту базова, за замовчуванням білого кольору, але зміна дизайну у вашому розпорядженні. Ліміт на створену кількість запитань не обмежений. На даний момент для створення тестового запитання є 11 форм реалізації відповіді, що дуже конструктивно допомагає з визначенням рівня знань учасників курсу (рис. 1). Ми можемо сформувати ряд запитань з вибором відповіді в один варіант або декілька. Також є функція для створення шкали, сітки (вибір в декілька варіантів), сітка прапорців. Присутня можливість на створення запитань з хронологічними значеннями (дата) і визначенням часу [2].

Рис. 1. Форми для реалізації відповіді в Google Forms

Google Classroom доступний скрізь, де є Інтернет. У Клас можна зайти на комп’ютері в будь-якому браузері, а також з мобільних пристроїв на базі Android і Apple iOS. Google особливо уважно ​​ставиться до безпеки інформаційного простору: в Класі немає реклами, а всі розміщені матеріали не можуть бути використані в комерційних цілях.

Список використаних джерел

  1. Google Classroom: інструкція, як самостійно створювати онлайн-курси URL: https://osvitoria.media/news/google-classroom-instruktsiya-yak-samostijno-stvoryuvaty-onlajn-kursy/
  2. Створений пробний курс «Photoshop. Комп’ютерна графіка» URL: https://classroom.google.com/c/MjE0NDY5MTc2MTg3?hl=ru&cjc=jiviqi3 (код до курсу: jiviqi3 )
  3. Google Classroom, Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Classroom#%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *