Дата зміни інформації:

СЕРЕДОВИЩЕ GOOGLE ТА ЙОГО МОЖЛИВОСТІ

РОГОВА П.П., БАЛАНОВСЬКА А.О.

студентки 4 курсу, відділення дошкільної і початкової освіти

Науковий керівник: Шимкова Ю.М.

викладач вищої кваліфікаційної категорії
Комунального вищого навчального закладу
«Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»

На сучасному етапі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, формування ефективного освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності студентів майже не можливе без застосування нових сучасних Web-технологій. Використання Web-технологій, безперечно позитивно впливає як на сам процес так і на його результат.

Вимоги суспільства, до якості надання освітніх послуг, постійно змінюються і сучасний заклад освіти, в першу чергу, повинен реагувати на ці зміни. Освітнє середовище навчального закладу повинне забезпечувати всебічний розвиток особистості, розвивати її критичне мислення, формувати вміння вирішити нестандартну проблему, вдало використовувати сучасні засоби інтернет-комунікації. Тому сформувати ефективне інформаційно-освітнє навчальне середовище без використання сучасних Web-додатків сьогодні просто неможливо.

Новим еволюційним етапом розвитку сучасних інтернет-технологій стала технологія хмарних обчислень (Cloud computing). Технологію хмарних обчислень (Сloud computing) фахівці визначають як динамічно масштабованну інтернет-технологію з можливістю вільного доступу до інформаційних обчислювальних ресурсів у вигляді сервісів, що надаються за допомогою мережі [5].

На сьогоднішній день, в україномовному сегменті мережі Інтернет, найбільшою популярністю серед освітян користуються сервіси хмарних обчислень наступних корпорацій: Microsoft, Google та IBM. Саме ці корпорації дозволяють організувати швидке впровадження технологій хмарних обчислень у навчально-виховні процеси освітніх закладів. Microsoft, Google та IBM, постійно удосконалюють свої службові сервіси хмарних технологій. Потужний інструментарій та інноваційні функціональні можливості освітніх хмар, дозволяють сучасним педагогам використовувати ці технології у своїй професійній діяльності максимально ефективно.

Зокрема, Диск Google – хмарне сховище даних, яке належить компанії Google Inc., що дозволяє користувачам зберігати свої дані на серверах у хмарах та ділитися ними з іншими користувачами хмар в Інтернеті.

Компанія Google запустила сервіс «клас» для викладачів у всьому світі. Google Classroom – поштовий сервіс, що входить до безкоштовних сервісів Google Apps для освіти. Він інтегрований з іншими сервісами: «Диск», «You Tube», «Документи» і gmail [4].

В середовищі Google Classroom викладачі та студенти КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» працюють близько двох років. Кожен учасник освітнього процесу зареєстрований в системі та має особистий вхід.

У Classroom викладачі можуть легко і швидко створювати і перевіряти завдання в електронній формі. Завдання і роботи при цьому автоматично систематизуються в структуру папок і документів на Диску, зрозумілу і викладачам, і учням.

Даний сервіс має ряд переваг: просте налаштування; економія часу; організація матеріалів; ефективний навчальний процес; доступність і безпечність [1].

Сервіс дає можливість викладачам завантажувати в хмарне середовище електронні варіанти навчальної літератури, презентації, тексти лекцій, матеріали практичних чи лабораторних занять, та надати доступ студентам для користування.

Використання Google Classroom в управлінні навчальним закладом систематизує та виносить на більш високий рівень роботу всіх учасників освітнього процесу.

Список використаних джерел:

  1. В. Гриценко, І. Юстик Використання сервісу GOOGLE CLASSROOM для управління освітніми процесами. Електронний ресурс. [Режим доступу]: http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/ 2015-10-06-06-17-54/ sektsiia-4/3930-vykorystannya-servisu-google-classroom-dlya-upravlinnya-osvitnimy-protsesamy
  2. Google Класс. [Електронный ресурс] / Справка-Класс. – 2016. https://support.google.com/edu/classroom/answer/6149237
  3. Використання Google Classroom для створення єдиного освітнього простору та управління навчальним процесом. – Електронний ресурс. [Режим доступу]: https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-google-classroom-dla-stvorenna-edinogo-osvitnogo-prostoru-ta-upravlinna-navcalnim-procesom-74945.html
  4. Про сервіси Google. Електронний ресурс. [Режим доступу]: https://sites.google.com/site/edugservis/home
  5. Хмарні технології в освіті: Microsoft, Google, IBM– Електронний ресурс. [Режим доступу]: http://oin.in.ua/osvitni-hmary-microsoft-google-ibm-suchasni-instrumenty-formuvannya-osvitnoho-seredovyscha-navchalno-doslidnytskoji-diyalnosti-ditej/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *