Дата зміни інформації:

ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ LEARNING.APPS В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

КАБАНЮК Т.П., КРАСНІКОВ М.С.

студенти 4 курсу, факультету фізики, математики та інформатики

Науковий керівник: І.І. Криворучко

викладач-стажист кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій

Уманський державний педагогічний університет

 імені Павла Тичини

Використання сучасних інформаційних технологій є надзвичайно актуальним. Їх потенціал сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості школяра. Завдяки новим технологіям можна навчатися набагато цікавіше й ефективніше. За допомогою освітніх додатків, онлайн-платформ, подкастів, блогів, онлайн-інструментів і т.д. можна полегшити навчання.

На даний момент є досить багато платформ, які допомагають урізноманітнити наше навчання, зокрема розглянемо популярний сервіс LearningApps.

LearningApps – онлайн-сервіс, за допомогою якого можна створювати різні інтерактивні вправи. Це конструктор для розробки завдань з різних предметних галузей, можна використовувати як на уроках, так і в позакласній роботі [2].

Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у закладах освіти різних типів. Конструктор LearningApps призначений для розробки та зберігання інтерактивних завдань за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавальному інтересу.

Віднедавна було перекладено загальні текстові рядки та всі рядки, що стосуються різноманітних вправ на українську мову. Вправу можна запозичити з будь-якого мовного середовища і переробити під український варіант або ж використовувати мовою оригіналу.

Мета LearningApps – збір інтерактивних вправ та можливість зробити їх загальнодоступними.

Наразі, сервіс має до 30 шаблонів, яких достатньо для створення завдань. Всі шаблони розподілені на 5 груп: вибір; розподіл; послідовність; заповнення; онлайн-ігри.

За допомогою сервісу можна створювати завдання таких типів: знайти пару; класифікація; числова пряма; просте упорядкування; вільна текстова відповідь, фрагменти зображення; вікторина (1 відповідь), заповнити пропуски, вгадай слово; де це?, пазл, кросворд тощо [1].

Найголовнішою перевагою є те, що вправи можна створити за досить короткий термін, а сама інтерактивна форма зацікавлює дітей та мотивує їх до вивчення предмета, адже під час виконання завдань можна показати кращий результат, ніж однокласники. Будь-яка вправа створена в середовищі має адресу сторінки для повного відображення завдання, або ж можна продемонструвати QR-код і відсканувавши, одразу відкриється певне завдання та інструкція до нього [1].

LearningApps має свої переваги та недоліки.

  • Переваги: доступ до завдань може мати незареєстрований користувач, можливість особистісного та загального використання завдань, доступність ресурсу на різних мовах, великий вибір типів завдань, підказки у виконанні та розробці завдань, самостійність перевірки завдання і звісно ж мобільність та простота у використанні.
  • Недоліки: можлива складність відображення друкованої інформації на екрані, необхідність роботи мережі для створення та проходження завдань, можливі неполадки через роботу мережі, відсутність прямого контролю під час виконання певного завдання.

Сервіс LearningApps є рушійною силою в розвитку, як національної освіти, так і освіти загалом. Адже процес діджиталізації набирає обертів, з яким і змінюється погляд на освіту. Використовуючи онлайн-сервіси учні навчаються в зручний для них час, отримуючи нову інформацію по мірі своїх можливостей.

Список використаних джерел

  1. Learning Apps – інтерактивні вправи.Інтернет-сервіси в освітньому просторі. URL:http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html.
  2. LearningApps.org – interaktive und multimediale Lernbausteine. LearningApps. URL: https://learningapps.org.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *