Дата зміни інформації:

TINKERCAD У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ

ТРИТЯК С.В., ДЗЯЛОВСЬКА С.Л.

студенти 4 курсу, факультету фізики, математики та інформатики

Науковий керівник:  Криворучко І.І.

викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій

Уманський державний педагогічний університет

 імені Павла Тичини

У вік технічного прогресу складно собі уявити робочий, а тим паче освітній процес без комп’ютерного оснащення. Технології стрімко розвиваються і, трансформуючись, змінюють життєвий уклад людей, тому навчання фундаментальним знанням в галузі інформатики є актуальним завданням школи і ЗВО.

Починаючи з початкових класів, діти активно навчаються використанню різних інструментів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), як в школі, так і в повсякденному житті.

Інтерес дітей до роботи за комп’ютером, гра чи творча діяльність, завжди великий. Комп’ютер надає дитині не тільки текстову інформацію, але і інформацію в зображеннях, звуках, на відео і т.д.

Підвищений інтерес дітей до комп’ютерної техніки, інтерактивних додатків, електронної комунікації надає викладачам можливість організовувати навчання дітей новим способам застосування інформаційних технологій (ІТ), заснованим на останніх досягненнях інформатики.

Однією з інновацій сучасного інформаційного простору є 3D-моделювання та прототипування. Діти отримують можливість, через плоскі геометричні фігури, визначати просторові об’єкти і конструкції, наприклад, вузли і складові частини роботів. 3D-моделювання допомагає дітям відчути об’ємність реального та віртуального просторів і оцінити різноманітність форм геометричних тіл.

3D-технології в освіті дозволяють урізноманітнити уроки та лекції, робити освітній процес ефективним і візуально – об’ємним. Застосування 3D-контента в класі дає можливість наочно пояснювати учням шкільну програму, сприяє «зануренню» в тему досліджуваного предмета в ході уроку і дозволяє мобільно переходити від цілої структури до окремих її елементів, від складного до простого, і навпаки. Навчальний інтерактивний контент для середньої шкільної освіти складається з поєднання тестів, 3D-відео, моделювання, віртуальних лабораторій, інтерактивних завдань, ігор, а також текстів, зображень і гіперпосилань.

Переваги використання 3D-технології:

  1. Озброює вчителя високоякісними навчальними матеріалами, заощаджуючи, таким чином, час на пояснення складних понять.
  2. Візуалізація «складних» тем шкільної програми допомагає учням краще розуміти досліджуваний матеріал.
  3. Включення 3D (тривимірних моделей) процесів і об’єктів в традиційні способи навчання вносить інновацію в «рутинний» процес навчання, підвищує мотивацію до навчання.
  4. Спрощує керування знань.
  5. Сприяє засвоєнню більшого обсягу інформації, що позитивно позначається на результатах тестів та іспитів.
  6. 3D-моделювання дозволить доповнити навчання як за звичайних предметів, так в різних гуртках і секціях.

Одним з багатьох програмних засобів для 3D- моделювання є Tinkercad. Tinkercad – це просте хмарне  середовище для твердотільного 3D-моделювання, підтримувана компанією Autodesk. Тобто користувачеві не потрібно встановлювати локального клієнта, а використовуючи Інтернет-браузер, заходити в хмарне середовище Tinkercad і працювати під своїм профілем. Все, що треба зробити, це зареєструватися в системі та створити свій профіль в Autodesk. Tinker – перекладається з англійської як лагодити, лудити, паяти, ремонтувати на швидку руку. Тобто, це можливість швидко створити нескладний 3D-об’єкт і негайно роздрукувати свою модель на 3D-принтері.

Tinkercad є безкоштовним середовищем і може використовуватися початківцями як просте середовище для побудови перших 3D-об’єктів і підготовки їх до 3D-друку. У редакторі присутня бібліотека готових елементів, що спрощує швидке створення моделей. Початківцям доступні онлайн-підручники. Всі інструменти безкоштовні.

Список використаних джерел

  1. Сайт учителя інформатики. URL: https://aovchin67. wordpress.com/learn-by-yourself/3d-technology/tinkercad-2/.
  2. 3D-технологии в образовании. URL: https://www.avclub.pro/articles/3d-tekhnologii/3d-tekhnologii-v-obrazovanii/.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *