Відкрите заняття викладача кафедри, к.п.н. Бондаренко Тетяни Володимирівни

Відповідно до графіку відкритих занять 12 лютого на базі кафедри інформатики та ІКТ фізико-математичного факультету в 313 аудиторії відбулось заняття для студентів ІІ курсу напряму підготовки «Інформатика» з дисципліни «Педагогічне прикладне програмне забезпечення», яке проводила старший викладач кафедри, к.п. наук Бондаренко Тетяна Володимирівна.

 1

На занятті також були присутні викладачі кафедри: к.п.н. завідувач кафедрою інформатики та ІКТ Ткачук Галина Володимирівна, к.п.н., доцент Стеценко Надія Миколаївна, к.п.н., доцент Стеценко Володимир Петрович, викладачі Паршукова Леся Миколпаївна, Паршуков Сергій Васильович, Колмакова Віра Олексіївна, а також секретар кафедри Ярова Марина Олександрівна.

 2

Під час лекційного заняття: «Імітаційно-моделюючі програмні засоби та їх призначення» студенти вивчали програми, які забезпечують наочне модельне представлення реальних процесів і явищ в незмінному вигляді або з іншими заданими параметрами.

Коло імітаційно-моделюючих програм для загальноосвітніх та професійних навчальних закладів, нажаль, обмежені розробками з фізики, хімії, деякими технічними та прикладними дисциплінами, тому студенти детально вивчили віртуальний лабораторний практикум з хімії, біології, фізики.  Фаховий напрямок інформатики був представлений імітаційними неінтерактивними моделями, які виконують роль динамічних плакатів.

У ході лекції студенти дізналися і про інші, не менш цікаві ПППЗ. Серед них імітаційно-моделююча ділова гра з економіки «Никсдорф Дельта»,  Google Earth – безкоштовна програма, що поєднує в собі супутникові знімки, мапи, 3D-моделі об’єктів, фотографії та іншу корисну інформацію про нашу планету, її географію, клімат, населення, інфраструктуру населених пунктів тощо.

Крім планети Земля, студенти проглянули Місяць, Марс та космічний простір навколо Землі. А також, за допомогою збільшення масштабу знайшли на планеті Земля країну Україну, місто Умань та, відповідно, Уманський педагогічний університет імені Павла Тичини.

Такі дидактичні методи як евристична бесіда, змагання, співпраця, тпід час лекційного заняття сприяло активній діяльності студентів, розвитку їх пам’яті, уваги та логічного мислення.

 3

Викладачі факультету, які були присутні на відкритому занятті, відмітили належний науково-методичний рівень та цікавий підхід до реалізації мети та вирішення завдань навчального заняття.