Семінар-консиліум «Методичні особливості удосконалення навчальної роботи педагогічного працівника»

26 листопада 2015 року в рамках роботи творчої педагогічної майстерні, що функціонує на кафедрі інформатики та ІКТ, відбувся семінар-консиліум «Методичні особливості удосконалення навчальної роботи педагогічного працівника». Розпочалось засідання з виступу завідувача кафедри, кандидата пед. наук, доцента, Ткачук Галини Володимирівни, яка наголосила на важливості роботи творчої педагогічної майстерні, діяльність якої сприяє підвищенню професійної компетентності педагога, його творчої активності, адже вона об’єднує педагогів з високою творчою уявою побудови навчально-виховного процесу, з високими результатами педагогічної діяльності і має на меті створити умови для самореалізації кожного учасника в їх професійному поступі.

1

У роботі консиліуму взяли  участь (розподілили ролі): директор загальноосвітньої школи – Паршукова Леся Миколаївна, завуч – Стеценко Надія Миколаївна, інспектор – Махомета Тетяна Миколаївна, методист – Паршуков Сергій Васильович, вчителі-предметними загальноосвітньої школи – викладачі кафедри, батьківський комітет – студенти фізики, математики та інформатики.

Головна педагогічна ідея: удосконалення навчальної роботи педагогічного працівника

Мета: створити психолого-педагогічні умови, які допоможуть продуктивно і багатогранно розглянути всі аспекти проблем та діяльності педагогічного працівника.

Стеценко Надія Миколаївна з позицій першого заступника директора школи наголосила, що головною метою діяльності творчої майстерні є пошук ефективних форм, методів організації навчального процесу, вироблення оригінального педагогічного стилю, розробка, моделювання, апробація, корекція та реалізація освітніх технологій, презентація та поширення результатів діяльності.

2

 Інспектор (Махомета Т.М.) довів до уваги слухачів виявлені недоліки під час відвідування занять, наголосив на потребі впровадження інноваційних технологій в практику роботи та необхідності проводити заняття так, щоб вони захоплювали учнів, пробуджували в них інтерес, мотивацію, сприяли мотивації самостійно мислити та діяти.

Директор (Паршукова Л.М.) означила обов’язкові компоненти заняття та особливості аналізу різних типів занять з метою удосконалення організації та підвищення ефективності праці педагогічних працівників.

3

Вчителі – предметними наголошували, що в своїй роботі використовували інноваційні технології, зокрема технології інтерактивного навчання (інтерактивні технології ситуативного моделювання, кооперативного навчання, проектні інновації, групову форму організації діяльності), перетворюючи традиційне заняття  в інтерактивне.

Батьківський комітет зауважив, що не всі форми роботи сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу. Були приведені окремі випадки.

В результаті жвавого обговорення проблем навчально-методичної роботи між всіма учасниками консиліуму було досягнуто консенсусу: для того, що стати справжнім учителем, треба вчитися протягом усього життя!

4

Comments are closed.