ПРОВЕДЕНО ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ ЗІ СТУДЕНТАМИ ІІІ КУРСУ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ»

20 лютого 2024 року старшим викладачем кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій Лесею Паршуковою було проведено відкрите заняття зі студентами ІІІ курсу з дисципліни «Методика навчання інформатики».

Тема заняття «Методика вивчення операційних систем. Вимоги до вчителя в умовах дистанційного навчання». Тема заняття розглядалася у двох форматах. Методичні особливості проведення очного заняття із розробкою дидактичного посібника. Та вивчення даної теми в дистанційній формі, особливості організації учнів на занятті для проведення проєктної роботи, а також як правильно організувати таймінг, щоб не порушувати санітарно-гігієнічних норм та правил.

Студентам було запропоновано виконання індивідуальної методичної розробки-проєкту для учнів 5 класу – створення лепбуку з теми «Операційні системи» Це інтерактивний спосіб проведення уроку, який допомагає закріпити знання учнів, здобуті під час навчання інформатики; організувати різні розділи всередині, щоб полегшити пошук конкретної інформації; допоможе дітям переглянути, запам’ятати або просто підсумувати вивчене. Лепбуки також створюють чудові спогади про навчальні проєкти.

Леся Паршукова пояснила особливості організації освітньої діяльності на уроці під час реалізації такої діяльності, адже це чудовий спосіб формування самостійності й розвитку творчості. Лепбуки дають можливість дитині записати подробиці того, що вона дізналася з тієї чи іншої теми. Lapbooking робить навчання веселою, цікавою грою, з корисною інформацією, яку дитина сама вирізає, складає, записує в маленькі буклети.

На завершення студенти провели 3D презентацію власних розробок та зазначили, що даний матеріал використають під час проходження педагогічної практики в закладах освіти.

Студенти активно працювали на занятті, Заняття пройшло у доброзичливій, невимушеній атмосфері,  високо оцінене колегами та отримало схвальні відгуки від присутніх. По завершенні заняття присутні активно долучилися до обговорення та аналізу заняття.