Дата зміни інформації:

Кохно Я.Л. “МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ”

ІІ курс, 23а група, факультет фізики, математики та інформатики

Медведєва М.О., кандидат педагогічних наук,доцент

Уманський державний педагогічний університет

імені Павла Тичини

Сучасний розвиток всього суспільства характеризується як період трансформаційних процесів, що обумовлений пошуком власного шляху розвитку. Сучасний спосіб життя зумовлює людину забути про підручники, до яких так всі звикли, та перейти повність до роботи з технікою.

В даний час дуже швидко відбувається інформатизація суспільства і широко розвиваються та використовуються інформаційно-комунікативні технології, які розкривають широкий спектр можливостей використання Інтернету для оптимізації навчального процесу, і це стосується не тільки закладів вищої освіти, але вже й шкіл.

Джош Берсін генеральний директор та президент Bersin & Associates наголосив, що «Мобільне навчання – це початок нової ери безпрецедентної швидкості, гнучкості та досягнень, які здатні надавати працівникам ключові знання та навички саме тоді, коли їм це необхідно».

Мобільне навчання стає найбільш популярною та ефективною формою навчання в усьому світі і основою дистанційного та електронного навчання навчання, але є відмінність – це використання мобільних пристроїв.

Використання даного навчання вимагає освітян по-іншому подивитися на навчальний процес з методичної точки зору, переглянути традиційні, всім звичні форми навчання.

Оскільки мобільне навчання відбувається за допомогою мобільних пристроїв, а в наш час вони є в кожного учня завжди з собою, це дозволяє в більшій мірі індивідуалізувати навчання кожного учні окремо, тому що дана технологія дає миттєвий зворотній зв’язок та неперервність навчального процесу.

Позитивними сторонами такого навчання є зацікавленість в процесі, компактність,незалежність від місцезнаходження та використання інших портативних технологій, що в наш час є дуже зручним. Дане навчання є зручним і тим, що воно може приймати різні форми, наприклад, організація навчального процесу поза межами школи, учні та викладачі можуть швидко знайти потрібну інформацію та використати відповідний освітній ресурс, зв’язуватися з іншими користувачами, спостерігати за навчальним процесом та ефективно управляти шкільними системами, за допомогою мобільного навчання вдосконалюється взаємодія освітніх установ з батьками учнів.

Звісно, що дане навчання має низку недоліки, такі як: погіршення зору, полегшений алгоритм знаходження потрібної інформації, що формує лінь і привчає учнів, студентів до неповної активізації своїх навчальних можливостей, не кожна людина має доступ до мережі Інтернет і т.д..

Таким чином, узагальнюючи вище написане, можна зробити такий висновок,  що мобільне навчання – це є наше майбутнє, оскільки більшість особистих речей (технологій) можуть підтримувати дане навчання, наприклад, особистий цифровий помічник, мобільні камери, диктофони (для прослуховування аудіо лекцій), переносні звукові гіди в галереях.

Звісно, що неможна вважати мобільне навчання – це вирішення всіх навчальних проблем які пов’язані з викладанням та засвоєнням потрібного матеріалу, проте й не слід недооцінювати дану технологію. Потрібно не просто поєднувати мобільне навчання з традиційними формами, а треба вдосконалювати, розробити нові способи та шляхи донесення потрібної інформації за допомогою інтегрування мобільних пристроїв орієнтованими технологіями, які в сумі дадуть відмінних результат.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Мобільні технології в навчальному процесі. Інформацію відшукав і скомбінував : Сенів Р.О. Тернопіль 2017 [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: :https://ru.calameo.com/books/00514325695cb8c5cb916.
  2. Сайт кафедри інформатики та інформаційно-комунікативних технологій \ Прусенко Ю.С. «Мобільне навчання як нова технологія навчання». [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=3482.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Введіть цифри, що зображені у квадратах *