Інтерактивні методи навчання на заняттях з інформатики

Особливістю тижня інформатики, яка проходить на базі кафедри інформатики та ІКТ є активне залучення студентів до вивчення дисциплін інформатичного циклу, використання засобів ІКТ для підвищення ефективності навчального процесу, демонстрації з боку студентів своїх знань, вмінь та навичок.

З цією метою серед студентів І курсу 3 групи проведено інтерактивне заняття на тему «Вивчення файлового менеджера Total Commander», під час якого студенти мали змогу проявити свої здібності, вивчити особливості роботи файлового менеджера, навчитись працювати в команді, активізувати свої знання для отримання високого результату.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Файловий менеджер Total Commander одна з небагатьох програм, яка дає змогу ефективно здійснювати роботу адміністратора чи фахівця в галузі ІТ щодо впорядкування файлів та виконання найчастіших операцій з файлами (створення, відкриття, запуск, пошук, архівація тощо).

В межах інтерактивного заняття студенти згадали найважливіші поняття, що стосуються операційної системи загалом і файлового менеджера зокрема, а саме поняття файлу, файлової системи, шлях до файлу, маски для пошуку файлів, кореневого каталогу та інших.

 

Окремі завдання передбачали пошуково-дослідницьку роботу, а саме – виявлення функцій менеджера, які не були розглянуті на практичному занятті. Така діяльність сподобалась студентам, оскільки вони дізнались багато нових функцій завдяки власному дослідженню програми Total Commander.

Варто відмітити, що як групова робота, так і індивідуальна була досить результативною. Особливо, це виявилось під час розгляду масок для пошуку файлів. Кожен студент правильно і точно описав ту чи іншу маску файлу. Жодної помилки у трактуванні не було допущено.

                                    

Загалом, заняття проходило в дружній і веселій атмосфері. Кожен учасник відмітив ефективність такого виду навчальної діяльності, важливість групової роботи для досягнення спільної мети, в багатьох з’явилось більше мотивації до навчання та вивчення інформатичних дисциплін зокрема.