Департаментом регіонального розвитку облдержадміністрації ініційовано процес розробки бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Варіант слогану повинен:
- бути коротким, не більше 4-х слів;
- характеризувати регіон, передавати харизму Черкащини та розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони; легко запам’ятовуватися;
- бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
- бути українською та бажано англійською мовами;
- мати обґрунтування, тобто опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, карімат та спальний мішок). Детальну інформацію щодо конкурсу можна отримати на Фейсбук-сторінці “Черкащина туристична” за посиланням: https://cutt.ly/nePaLGd.