ОРГАНІЗАЦІЯ БІНАРНОГО ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ ЗАСОБАМИ GOOGLE MEET

Так, з метою зацікавлення та мотивації студентів в межах дисципліни «Вибрані питання інформатики та ІКТ» професором кафедри інформатики і ІКТ Галиною Ткачук організовано бінарне онлайн-заняття на тему «Вивчення особливостей платформи Google Meet».

Головним доповідачем заходу запрошено професора кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергія Терещука, який провів цікаву та змістовну розповідь щодо проведення заходів у середовищі Google Meet, переваги та особливості цього додатку.

Також доповідач описав основні переваги використання облікового запису в домені udpu.edu.ua, чим мотивував зацікавив студентів до подальшої роботи. Зокрема, зацікавленість студентів була виражена у запитаннях, що з’являлись у чаті:

–       Чи є різниця між набором додатків в звичайному обліковому запису Google та в домені УДПУ?

–       Які типи файлів можна завантажувати на Google-диск?

–       Чи можна проводити конференції з тими, хто не має домену udpu.edu.ua?

–       Скільки людей може брати участь у конференції Google Meet?

–       Чи довго Google буде надавати такі послуги для домену udpu.edu.ua?

Студенти висловлювати власні судження, коментували окремі питання, ділились власним досвідом використання різних платформ.

Також в ході доповіді засобами Google-форми було проведено опитування серед студентів.

В першому опитуванні студенти дали відповідь на запитання щодо месенджерів, які вони використовують, оскільки було питання про використання їх для комунікації. В опитуванні студенти могли обирати декілька відповідей. На діаграмі можна бачити відповіді студентів, яка вказує на те, що більшість студентів надають перевагу месенджерам Viber та Telegram.

Оскільки студенти вже встигли попрацювати у середовищах Zoom та Google Meet було проведено опитування, яке відображає особисті вподобання студентів щодо тієї чи іншої платформи.

Як видно, більшість студентів надали перевагу Google Meet.

Відомо, що ефективність проведеного заходу вимірюється різними показниками, але одним з основних і важливих для педагога є відгуки учасників цього заходу.

Незважаючи на позитивні відгуки під час доповіді, було організоване опитування студентів щодо їх вражень про онлайн-заняття. Анкета була анонімна, тому прізвища студентів були прихованими:

Студент 1. «Навіть в кінці онлайн-заняття було цікаво».

Студент 2. «Мені дуже сподобався такий формат проведення лекції, оскільки всі ми люди і не завжди викладач може знати всі відповіді на запитання, які їм ставлять допитливі студенти. У нашому випадку викладачі доповнювали один одного чим давали, наскільки це можливо, розгорнуту відповідь на запитання. Також це була не нудна і незвичайна лекція, а доповнена історіями із життя чим і зацікавлює».

Студент 3. «Позитивна та змістовна лекція, з критикою та гарними аргументами».

Студент 4. «Дізнався багато нового в сфері linux OC також, ознайомився з додатком google meet, та його особливостями».

Студент 5. «Багато корисної інформації, приємна та спокійна атмосфера та багато життєвих історій, але надзвичайно важливих та доречних».

Студент 6. «Онлайн-заняття пройшло дуже цікавим, ми дізналися відміності між такими програми як: Zoom та Google Meet, також навчилися працювати з цією програмою. Протягом пари ми запитували у викладача різні питання стосовно цієї програми та отримували змістовні відповіді на поставленні запитання».

Студент 7. «Мені це сподобалось».