КОМП’ЮТЕРНІ НАВЧАЛЬНІ ОБ’ЄКТИ

Сьогодні нікого не потрібно переконувати, що інформаційно-комунікаційні технології є незамінним помічником і потужним інструментарієм для освітян.

До того ж в епоху інформаційного перенасичення концентровані, візуалізовані дані особливо цінують. Якщо можна подивитися інтерактивний ресурс або декілька зображень зі статичним контентом, найвірогідніше, користувач обере перше.

Саме тому, студенти, що навчаються на освітній програмі Середня освіта (Інформатика), під час засвоєння навчального предмету «Інформатика та ІКТ», вчаться створювати навчальні моделі, які зацікавлюють, пропонують замість теоретичного запам’ятовування практичну візуалізацію, що відображає певні інформаційні процеси, їх технологічну функціональність та організацію.

Розробка навчальних моделей з інформатики засобами Adobe Animate CC представлена на сайті кафедри інформатики і ІКТ за адресою: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=5763.

Вони слугують для забезпечення підтримки вивчення навчального предмету інформатика та дозволяють:

  • Акцентувати увагу на різних аспектах даних;
  • Аналізувати великий набір даних зі складною структурою;
  • Зменшувати інформаційне перевантаження і утримувати увагу
  • Виділяти взаємозв’язки та відносини, що містяться в інформації.

Основна ідея розробки навчальних моделей та створення колекції комп’ютерних навчальних об’єктів з інформатики засобами Adobe Animate CC зображена на постері.

 

Проект «Освітня медіатека» був представлений 25-28 лютого 2020 року на ІІ етапі Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт-2020» – щорічного відкритого індивідуально-командного змагання учнів загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, студентів та аспірантів вищих навчальних закладів, а також молодих професійних розробників складових обчислювальних систем. Авторську розробку гідно представили студентки ІІ курсу Діденко Роман та Рожанський Андрій (науковий керівник: Тетяна Бондаренко), які вибороли призове 3 місце в категорії «Навчальні розробки».

Представлені моделі дозволяють організувати самостійну дистанційну роботу не лише студентів, як розробників, а й учнів, як споживачів освітніх послуг, що особливо важливо наразі в умовах карантину.