МАЙСТЕР-КЛАС ВЧИТЕЛЯ-ПРАКТИКА: ЦІКАВО, ВАЖЛИВО, ТВОРЧО

24 травня 2023 року для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітніми програмами Середня освіта (Інформатика) та Середня освіта (Математика. Інформатика) факультету фізики, математики та інформатики проведено майстер-клас ШЕВЧЕНКОМ Вадимом Євгенійовичем, вчителем інформатики Уманської гімназії №8 Уманської міської ради Черкаської області. Тема – «Концепція «Нова українська школа». Інформатична освітня галузь». На зустрічі також були присутні викладачі кафедр факультету, що забезпечують практичну підготовку студентів.

Вадим Шевченко познайомив присутніх з найбільш важливими проблемами освіти в призмі діяльності вчителя інформатики, окреслив ключові компоненти формули НУШ та детально проаналізував реалізацію основних компонентів НУШ на уроках інформатики. Доповідач зазначив, що метою інформатичної освітньої галузі є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного і суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві. Зауважив важливість використання методів і прийомів активного навчання, які застосовуються на уроках у процесі навчання інформатики в НУШ. Спеціальні акценти розставлено щодо використання елементів технології «Створення ситуації успіху».

В обговоренні питання також взяла участь Леся ПАРШУКОВА, методист з інформатики, яка акцентувала увагу на тому, хто ж такий «Вмотивований вчитель» та які вимоги нині ставляться до вчителя Нової української школи.

Дарія ВОЗНОСИМЕНКО акцентувала увагу на тих складових уроку, які дозволяють створити оптимальні умови навчання, формувати потребу вчитися,

Зацікавлення предметом залежить від творчості: «Якщо ми віримо в те, що навчання – це не лише передача знань, а й творчий процес людських взаємин, то створюючи в учнівському колективі атмосферу визнання, ентузіазму і підтримки, таким чином формуємо у дітей і дорослих позитивне ставлення до навчання».