Використання сучасних ІКТ в роботі вихователя-методиста та діловода ДНЗ

21 квітня на базі кафедри інформатики та ІКТ проведено навчально-методичний семінар «Використання сучасних ІКТ в роботі вихователя-методиста та діловода ДНЗ».

Фото5

Метою проведення даного заходу було вирішення актуальних проблем, пов’язаних з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності дошкільних навчальних закладів. Пріоритетними напрями обговорення важливих проблем були такі питання:

  • ІКТ в методичній роботі вихователя дошкільного закладу;
  • педагогічне програмне забезпечення для дошкільних закладів;
  • аналіз ресурсів мережі Інтернет щодо їх використання в професійній діяльності вихователя дошкільного закладу.

На початку семінару завідувач кафедри інформатики та ІКТ окреслила основні тематичні напрями роботи семінару, звернула увагу на проблемні питання використання ІКТ в роботі вихователя-методиста та діловода ДНЗ.

Фото1

Зокрема, вона наголосила, що залишаються відкритими питання щодо вибору відповідного програмного забезпечення, оскільки популярне ПЗ (зокрема, Microsoft Office) є платним, тому доцільно використовувати вільно поширювані безкоштовні аналоги. Крім того, ІКТ не повинні бути панацеєю від всього і використовувати їх потрібно, зваживши всі «За» і «Проти».

Кандидат педагогічних наук, старший викладач Бондаренко Т.В. зупинилась на цікавій технології створення 3D-книги та показала зразки книг, виконані студентами факультету фізики, математики та інформатики. Вихователям надзвичайно сподобався досвід, представлений Бондаренко Т.В., оскільки такі 3D книги дуже подобаються малюкам.

Фото2

Викладач Кісіль Я.В. запропонувала розглянути цікаву технологію використання тригерів в презентаціях та на конкретному прикладі показала створення мультимедійної гри для дітей в програмі PowerPoint. Крім того, було запропоновано до перегляду інші цікаві ідеї, реалізовані за допомогою тригерів.

Фото3

Старший викладач Паршукова Л.М. охарактеризувала вцілому педагогічне програмне забезпечення, яке можна використовувати для дітей дошкільного віку. Доповідач зауважив, що попри тотальну інформатизацію всіх сфер людського життя, все ж таки знайомство дитини з комп’ютером бажано здійснювати якомога пізніше.

Фото4

В ході роботи семінару учасники не тільки уважно слухали, але й задавали запитання доповідачам, ділились власним досвідом використання ІКТ. Зокрема, вихователі групи «Веселка» дошкільного навчального закладу №31 м.Умані Макрушина Наталія Василівна та Пустова Віта Вікторівна поділились своїм досвідом використання ІКТ і представили блог, який вони створили http://aware-armed.blogspot.com.

Фото6

Варто зазначити, що блог був створений на основі досвіду, отриманого вихователями під час практичного семінару, який проведено колективом кафедри інформатики та ІКТ (https://informatika.udpu.edu.ua/?p=1864).

Крім того, в межах подальшої співпраці, вихователі запропонували організувати майстер-клас щодо використання експертно-правової системи Expertus (створену Цифровим видавництвом МЦФЕР спільно з європейськими партнерами з Wolters Kluwer), що дає змогу переглянути нормативно-правову базу, експертні матеріали, отримати онлайн консультацію від експертів щодо конкретної робочої ситуації, спланувати свою роботу тощо.

Фото7

Загалом, робота семінару виявились надзвичайно ефективною. Висновки, які були зроблені учасниками по завершенню семінару, свідчать про те, що впровадження ІКТ доцільно продовжувати, оскільки багато питань залишаються відкритими та актуальними. Зокрема, доцільно активізувати роботу щодо організації комунікації з колегами, батьками засобами ІКТ, ознайомитись з хмарними технологіями та спланувати їх реалізацію в дошкільній освіті.

Comments are closed.