ОНЛАЙН-ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ХМАРНІ ТА МОБІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»

Підготовка студентів до педагогічно ефективного використання інформаційних технологій навчання у подальшій професійній діяльності є в пріоритеті професійної підготовки фахівців на факультеті фізики, математики та інформатики, зокрема: опанування системою знань, умінь і навичок, необхідних для раціонального використання засобів сучасних інформаційних технологій у процесі навчання студентів, професійної підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців у галузі освіти відповідно до вітчизняних та європейських стандартів.

Однією з інформаційних технологій, яку можна активно використовувати на уроках інформатики, є технологія Web 2.0. Технологія Web 2.0 – це друге покоління мережевих сервісів. Технології Web 2.0 дозволяють учням значно розширити можливості самостійно отримувати знання, вчителям – застосовувати сучасні підходи до процесу навчання.

Технології для спілкування та спільної роботи, які спираються на інструментарій Web 2.0 – це технології Google Apps. Вони допомагають школярам отримувати навички, необхідні як для навчання, так і для подальшого життя.

Саме цю технологію опановували студенти на черговому онлайн-занятті з дисципліни «Хмарні та мобільні технології в освіті», що було організоване та проведене завідувачем кафедри інформатики і ІКТ, доцентом Марією Медведєвою. Адже онлайн-сервіс LearningApps.org розроблений на технології Web2.0 та дозволяє створювати інтерактивні вправи для використання на уроках. Дані вправи можна використовувати як для перевірки знань, самостійної роботи учнів, так і для активізації розумової діяльності, застосовуючи мультимедійну дошку. Додаток LearningApps.org створений для підтримки навчального процесу за допомогою інтерактивних модулів. Ресурс знаходиться на сайті  http://learningapps.org.

На початку заняття викладач продемонструвала використання сервісу, організувавши вікторину серед студентів на перевірку знань з хмарних технологій та можливостей їх використання в освітньому процесу. Такий метод активного навчання як вікторина сприяє кращому розумінню  навчального матеріалу та застосування відповідного сервісу в своїй подальшій професійній діяльності.

Завдання, що було поставлено студентам полягало у створені свого профілю на сервісі LearningApps.org., перегляді вправ та завдань з інформатики, які створили інші користувачі та створені власного завдання, яке можна буде використати у своїй майбутній професійній діяльності. Усі студенти справилися із поставленим завданням «на відмінно»!