- АЛЕКА Д.О. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ МОБІЛЬНОГО ВЕБ-ДИЗАЙНУ
- АТАМАНЕНКО А.А. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
- БАЦЬКО Б.М., ЗОЛОТОУСТ Л.П. ПОНЯТТЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ
- БОЙКО В.М. ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- ВИГУЛЯР М.В. РОЗРОБКА ФАКУЛЬТАТИВНОГО КУРСУ ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
- ВОЛОСАЖИР Д.В. ОНЛАЙН-СЕРВІСИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
- ГРОХОВСЬКА Н.І.ВИКОРИСТАННЯ БЛОГ-ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ДОКУМЕНТООБІГУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
- ГОЛУБОВСЬКА Г.В. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
- ЗОЗУЛЯ Д.Р. СУЧАСНІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ
- КНЯЗЄВ А.Д., ЦАРУК Д.Л. ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
- КОЛОДА В.І. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ШКІЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
- КРАВЧЕНКО Д. В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- КРИВОРУЧКО І.О. ВІРТУАЛЬНА ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА PADLET, ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЄКТУ
- КУЛМАТОВА АЗАДАХАН ІКТ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- МЕЛЬНИК Р.В. ГРAФІЧНІ РЕДAКТОРИ – ЗAСІБ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМAЦІЇ У ПОЧAТКОВИХ ШКОЛAХ
- ОЛІЙНИК М.В., СУХИНА О.В. ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМИ GEOGEBRA ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ 5 КЛАСІВ
- ОРЛЕНКО А.Я. ІКТ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- ПАНЧЕНКО Ю.О. КЛАСИФІКАЦІЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
- ПАНЬКІВ Б.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО – КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
- ПАНЯНЧУК І.І. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В НАВЧАННІ
- ТРИТЯК С.В., ДЗЯЛОВСЬКА С.Л.TINKERCAD У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ
- ФЕСЯНОВА Т.В. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ
- ЯЦЬКО А.В.НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ